Monitoring płatności umożliwia bezpieczne zarządzanie firmą, jednocześnie pozwala Państwu skupić się na kluczowych obszarach swojej działalności. Monitoring płatności jest usługą polegającą na wykonaniu określonych działań, mających na celu przysposobienie klientów do terminowego regulowania zobowiązań. Usługa wykonywana jest m. in. przy pomocy cyklicznych kontaktów telefonicznych, SMSowych lub e-mail. Innymi działaniami wspierającymi są rejestracje wniosków reklamacyjnych, dostarczanie kopii faktur, rozwiązywanie kwestii związanych z nieprzyporządkowanymi księgowaniami. Rodzaj usługi jest zindywidualizowany i uzależniony od wielkości zlecenia, od terminów płatności i specyfiki branży. Nasz zespół monitoringu należności zapewnia profesjonalną reprezentację Państwa firmy oraz terminową komunikację z Klientami. Oprócz przypominania Klientom o wszystkich Państwa fakturach usługa ta udoskonala procesy Państwa przedsiębiorstwa oraz polepsza jego wizerunek.
Korzyści posiadania usługi monitoringu płatności:
- zapobieganie powstawaniu należności przeterminowanych,
- przyśpieszenie procesu płatności i zapewnienie lepszej dyscypliny płatniczej,
- ograniczenie kosztów związanych z podejmowaniem samodzielnych działań upominawczych,